from zero to..

Free Hit Counter

Sunday, April 04, 2010

aku dan kanak-kanak..

masa : malam buta(sabtu,3/04/2010)
suasana : suam2 kuku
lokasi : bilik tidor gua

salam,ello suma..pekabar,chat??(gilak pa ckp sorg2..haha),actualy,sja jek bosan2..xtaw nak uwat apa kat uma nih,nk kuar,modal kurang,besala...ekonomoney..ahahaha..tambah2 plak ari nih aku kna keja..tensen tol..so.dari aku wat menda x berpekdah,bek aku menconteng kt page nih..

keja apa d ari sabtu???ahahaha..sbenarnya,skola aku tuh ada wat PIBG meeting ari nih..so,nma aku kna ptik jd jrugmbar plak..adoyaii..trpaksala mnghadirkan diri demi keja yg terchenta!!huhuh..mula2 diorg ckp juz gna kmera skola jek..compact kamera,last2 smlm diorg gtaw aku kmera skola suda ilang,spa ntah yg wat harta,last2,pak tongkol aku jugakla yg jd mangsa...huhh..rugi shutter count oihhh...hahahaha..tp xpa..skali lagi,aku bkorban demi skola trchenta!!!wahahaha...

so,start je majlis,mulala aku snap sna,snap cni..gilak punya buruk pic2 akuh,langsung xda kesenian,mmg x layak kd photographar event lar,hahaha..tp,dalam msa aku ngah bkerja 2,rmai plak aku tgk waris2 bdak2 skola 2 bwk anak2 diorg,comel2 jek..pantang tol aku tgk kanak2 comel2 nih,kira nak cubit jek..hehe..so,sambil2 aku bkerja 2,smpat la jgk aku curik2 amek gmbr diorg..hehe..

hasilnya..tgk la gmbr2 kt bawah nih..hilang pnat aku bekerja bla tgk gmbr2 diorg nih..comel2 sumanya..xtaw la kot..bg korang x comel..hak2..mcm biasa laa..ada aku kesah??hehe..

cmana...comel x??hehe...klaa..xmo berceloteh pnjg2,nt semak plak page aku nih..nt ada masa dan bahan,aku upload ag,skang mau tido,sok ada PC FAIR dkat BP MALL,huyeahh..aku mau carik RAM utk lappy aku yg x bpa nak laju nih,,huhu..spa nk join????isi borang eh..haha..until then..tata!!

2 comments:

  1. woittt bro...for da very first time nye aku visit page ko nih..hahahah..wahhh3...xsbr nk jd bapak cm idrus ke??? ehhehe...but not fair laaa..pic aku yg comel nih xde pn kt ctuuuuuuuuuuu..majuk ahhh..huahahahha~~~

    ReplyDelete
  2. ko bkan da tido ke??haha..pic ko??dtg bp lar..t melambak la gmbr ko dlm nih..haha

    ReplyDelete